سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی در زمین
با آروزی این که نیاز شما در این وبلاگ براورده شود 
قالب وبلاگ
[ دوشنبه 92/5/14 ] [ 2:8 عصر ] [ علی ملائی ] [ نظرات () ]

این فیلم کوتاه به سفارش سازمان پیشگیری و آموزش حوادث  کشور انگلستان ساخته شده  و پس از نمایش 6 ماهه از 45 کانال تلویزیونی  تصادفاتی که استفاده از تلفن همراه باعث آن شده بود میزان تصادفات تا 85 درصد کاهش پیدا کرد .

برای دریافت ویدئو کلیک نمائید.

 


[ دوشنبه 92/5/14 ] [ 2:5 عصر ] [ علی ملائی ] [ نظرات () ]

02

 

وقتی از محل کار به خانه بر می گردید، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید تمام شب در آشپزخانه سخت کار کردن است. غذاهای سریع و رضایت بخش برای خانواده همه را خوشحال نگه خواهد داشت و به شما زمان بیشتری برای لذت بردن از با هم بودن می دهد. این غذاهای آسان و خوشمزه را در این چگونه دنبال کنید.

 

چگونه

1

چگونه 14 وعده غذایی آسان و مغذی در کمتر 30 دقیقه آماده کنیم
اسپاگتی
این غذای کلاسیک ایتالیایی به راحتی درست شده و افراد خانواده را کاملا سیر می کند. می توانید از پاستای گندم و یا به عنوان غذای فاقد گلوتن از پاستای نشاسته استفاده کنید. پخت ورمیشل تنها 3 دقیقه طول می کشد و نوع گندم آن حدود 6 دقیقه. ماکارونی های رشته ای هم فقط در چند دقیقه پخته می شوند.

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 92/5/13 ] [ 2:58 عصر ] [ علی ملائی ] [ نظرات () ]

023

وال استریت ژورنال گزارش کرده که FBI و برخی از آژانس‌های دولتی امریکا قادر به روشن کردن میکرون ابزار اندرویدی یا کامپیوتر شما هستند آن هم بدون کسب اجازه قبلی! پیش از این هکرها با بکار گیری حقه‌های مختلف این کار را انجام می‌دانند و حالا ادارات اطلاعاتی از این روش برای شنود افرادی که به آنها مشکوک هستند، بهره می‌برند.


[ یکشنبه 92/5/13 ] [ 2:50 عصر ] [ علی ملائی ] [ نظرات () ]

055

چرا یاهو استارتاپ‌های نیمه موفق یا شکست خورده را خرید می‌کند و کمی بعد سرویس آنها را تعطیل می‌نماید؟ مریسا میر مدیرعامل یاهو معتقد است که این بهترین راه برای جذب توسعه دهندگان توانمند است. یاهو دیروز خبر داد که سرویس Rockmelt را از آن خود کرده است، یک استارتاپ که به تازگی موج بزرگی را برپا کرد و در آن اخبار مختلف دنیا به شکل مشابه پینترست به نمایش در آمد.


[ یکشنبه 92/5/13 ] [ 2:48 عصر ] [ علی ملائی ] [ نظرات () ]

کم و بیش خاله‌زنک‌های دنیای فناوری شایعاتی را مطرح می‌کنند مبنی بر اینکه فلان شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات اینترنتی سرعت دسترسی کاربران خود را تا حد خاصی محدود می‌کند؛ یا اینکه اگر میزان دانلود شما زیاد باشد، برخی ISPها سرعت دسترسی را کم و کمتر می‌کنند. خب برای بررسی اینکه آیا چنین شایعاتی واقعاً روی می‌دهد یا خیر، بهتر است دست به کار شوید و به این حرف‌ها دل نبندید.

 


[ یکشنبه 92/5/13 ] [ 2:45 عصر ] [ علی ملائی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 42
کل بازدیدها: 122969