سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی در زمین
با آروزی این که نیاز شما در این وبلاگ براورده شود 
قالب وبلاگ

به تازگی اخباری در مورد آخرین نسخه ی اندروید ، اندروید 5?0 منتشر شده است که خبر از مشخصات و تاریخ عرضه  آن می دهد .

 

12

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ قبل از آنکه نسخه ی قبلی اندروید یعنی اندروید 4?4 KitKat منتشر شود ، خبرهایی در مورد اندروید 5 در راه بود اما در کمال تعجب اندروید 4?4 منتشر شد . اما بالاخره و بعد از کلی انتظار اندروید 5?0 هم معرفی شد . به گفته ی آنها نامی که برای این سیستم عامل جدید انتخاب شده است از قرار معلوم و طبق تصویری که آنها نمایش داده اند در بردارنده ی کلمه ی لیمو خواهد بود . برخی حدس زده اند احتمالا نام آن Android 5.0 Lemon Cheesecake و یا Android 5.0 Lemon Meringue Pie باشد . به هر حال همه ی ما از علاقه ی  Sundar Pichai مدیر گوگل در بخش سیستم عامل های اندروید به نام های مختلف شیرینی با خبریم و احتمالا این نسخه هم در بردارنده ی نام نوعی دسر یا شیرینی خواهد بود .

طبق خبرهایی که در مورد تاریخ انتشار این سیستم عامل مطرح شده است به احتمال زیاد این سیستم عامل در نیمه های سال 2014 و یا شاید در در سمینار 2 روزه ی گوگل که هر سال در سان فرانسیسکو برگزار می شود معرفی شود .

lemons-578-80

درست 1 سال طول کشید تا از سمینار سال گذشته ی گوگل ، Google IO 2013 که از 15 تا 17 ماه مه برگزار شد تا سمینار بعدی آنها که تصمیم به عرضه ی اندروید 5?0 گرفته شد .

انتظار می رود دستگا های جدیدی که به بازار عرضه خواهند شد با این سیستم عامل همراه باشند . مثل Nexus 10 یا دستگاه جدید HTC که در خبرهای قبلی آن را معرفی کرده بودیم . همچنین مقامات شرکت سامسونگ هم اعلام کرده اند که قرار است تا در آینده امکان آپدیت به این نسخه را برای دستگاه های سامسونگ  فراهم کنند .

یکی از ویژگی هایی که برای این گوشی ذکر شده است امکان Fitness دیتا است . از این ویژگی می توانند برای قرار دادن سنسورهای اندازه گیری در دستگاه های اندرویدی استفاده کنند . در آینده و به محض دریافت هر گونه خبر در این زمینه آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد .

 


[ دوشنبه 94/2/21 ] [ 1:20 عصر ] [ علی ملائی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 122411