زندگی در زمین
با آروزی این که نیاز شما در این وبلاگ براورده شود 
قالب وبلاگ

در هر دو دقیقه در کشور چین یک نفر سعی می کند خودکشی کند، رسانه های دولتی می گویند این آمار یکی از بالاترین نرخ خودکشی در جهان است.

به گزارش سرویس اجتماعی فرارو، بر اساس اطلاعات موسسه کنترل و پیشگیری از بیماریها در چین، چین با 25 درصد کل آمار خودکشی در جهان با نرخ متوسط سالانه 287.000 نفر (در هر دو دقیقه یک نفر)، و 2.000.000 تلاش برای خودکشی ناموفق، در صدر کشورهای جهان قرار گرفت، تا نشان دهد که این کشور اگر چه از نظر اقتصادی جهان را در دست خود گرفته، ولی در چنین مواردی نیز رتبه اول را داراست.

ادامه مطلب...

[ شنبه 91/9/18 ] [ 8:54 صبح ] [ علی ملائی ] [ نظرات () ]
[ پنج شنبه 91/9/16 ] [ 9:43 صبح ] [ علی ملائی ] [ نظرات () ]

دیوارنگاری یا گرافیتی به تصویر کردن نقش‌ها، اشکال، حرف‌ها، نشانه‌ها، نمادها، الگوها و کلمه‌ها بر روی دیوارها و یا هر مکان عمومی‌ای که بتوان از آن به عنوان مکانی برای نوشتن، نقاشی، کنده‌کاری و خط‌کشی کردن استفاده کرد، گفته می‌شود. این نوع هنر، بخشی از هنرهای خیابانی و نیز از عناصر اصلی فرهنگ هیپ هاپ بشمار می‌آید. از جمله خطوط نوشتاری برای شعار و تصویر سازی برای زیباسازی شهری یا تبلیغات فرهنگی و بطور کلی رسم هر گونه اثر هنری شامل بر متن، تصویر و برجسته نگاری که توسط طراح صورت پذیرفته باشد. منظور از هنر خیابانی آن بخش از گرافیک است که در کوچه و خیابان و سطح شهر با آن برخورد می‌کنیم.

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/9/16 ] [ 9:24 صبح ] [ علی ملائی ] [ نظرات () ]

1


[ پنج شنبه 91/9/16 ] [ 9:19 صبح ] [ علی ملائی ] [ نظرات () ]
[ پنج شنبه 91/9/16 ] [ 9:17 صبح ] [ علی ملائی ] [ نظرات () ]

تا به حال به این اندیشیده اید که چرا هرگز در هیچ گزارش یا رسانه خارجی در مورد اینکه بستنی ، این لیسیدنی پرطرفدار، در کجا و توسط چه کسی ساخته شد هیچ حرفی به میان نیامده ؟! جواب این سوال در کتاب `مردم دوران مشروطه` در قفسه های خاک گرفته کتابخانه ملی موجود است که نیز افتخار دیگری است برای ما ایرانیان .
داستان از اینجا شروع میشه که فردی به نام کریم باستانی ملقب به کریم یخ فروش پسر جوانی از شهر ری در بازار آن زمان (خیابان جمهوری امروز) بساط یخ فروشی داشت . یکی از مشتریان غالبا دائمی کریم کارمندان سفارت انگلستان در همان حوالی بودند . این مواجهه هر روزه کارمندان با کریم رابطه صمیمانه را بین آنها پدید آورد . کارمندان برای کریم که انگلیسی بلد نبود نام کریم یخی یا همان به گفته خودشان آیس کریم را برگزیدند .

ادامه مطلب...

[ پنج شنبه 91/9/16 ] [ 9:12 صبح ] [ علی ملائی ] [ نظرات () ]

023

محققین ادعا می کنند که این موجودات با ظاهر عجیب را در اعماق 800 تا 1400 متری اطراف سواحل گرینلند یافته اند . برخی از این موجودات تاکنون در مناطق دیگری از جهان دیده شده اند که از این جمله می توان به تصویر اول اشاره کرد که به اره ماهی پرتغالی معروف شده است .

ادامه مطلب...

[ یکشنبه 91/9/12 ] [ 12:52 عصر ] [ علی ملائی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 123158